Eerlijke politieke en juridische orde

Een rechtsorde waarin rechts het sterkst is en iedereen zijn rechten krijgt. Een staatsorde waarin geen sprake is van dwangarbeid en de sterken geen zeggenschap hebben over gerechtigheid.

  • DE OMVANG VAN HET RECHTSYSTEEM IN DE PERIODE VAN OVERGANG NAAR JUST ORDE

    Forceer bestelling:

  • INDRUKWEKKENDE EN ONAFHANKELIJKE RECHTERSCHAP

    Internationale scheidsrechter:

  • DETECTIE VAN PROBLEMEN EN OPLOSSINGEN

    Detectie van problemen:

EERLIJKE ORDE EN GRONDWET VAN DE MENSHEID

  • Inhoud

    1. OPRICHTING 5

  • Presentatie

    De mensheid werd tot de tijd van Noach geregeerd door individueel bestuur. Na Noach begonnen mensen zich te laten leiden door hun schriftelijke bevelen. Met de Thora werd het gezag van de heersers om de wetten te veranderen afgeschaft, en werden zij bestuurd door eerder voorbereide teksten. De orde die door de Thora werd gebracht, was zijn volk. Hij richtte zich tot de Israëlieten. De Romeinen seculariseerden het en het Romeinse recht was geboren.

  • Aan de slag met de grondwet

    Publieke Taken, het eerste boek van de Grondwet van de Mensheid volgens een Eerlijke Orde, bestaat uit vijf hoofdhoofdstukken. De eerste vier secties zijn de belangrijkste secties van de Grondwet, en de vijfde sectie is de sectie Algemene Regels, die de regels bevat die het bewijs vormen voor deze Grondwet.

  • Publieke Taken

    1. STICHTING

  • Algemene diensten

    Artikel 5a) In banen waar de concurrentie niet kan worden gegarandeerd, wordt er gewerkt via de algemene dienstverlening.

  • De mensheid

    A. AARDE

  • Delen

    Artikel-7a) Oprichting en liquidatie van gemeenschappen

Schrijf ons voor het grondwetsvoorstel

BESCHERMING VAN HET SLACHTOFFER IN HET STRAFRECHT

Assoc. dr. Süleyman AKDEMIR


PRESENTATIE

Door de geschiedenis heen is geprobeerd om sociale problemen op te lossen volgens ‘gewoonten en tradities’, ‘orders en bevelen die de wensen en verlangens van de bestuurders weerspiegelen’ of ‘wetenschappelijke principes’. Met de eerste hiervan kunnen alleen de problemen van gemeenschappen waarvan de economische en sociale activiteiten beperkt zijn en waarvan de verandering langzaam gaat, opgelost worden. Met de tweede kunnen kortetermijnoplossingen en beperkte oplossingen worden geboden voor de problemen van kleine gemeenschappen. De echte en blijvende oplossing is de oplossing die wordt verkregen door rede en overdracht te combineren en wetenschappelijke methoden te gebruiken. Het woord ‘transplantatie’ wordt hier gebruikt om uit te drukken dat men profiteert van de kennis van gemeenschappen uit het verleden. Naar onze mening zijn oplossingen die niet gebaseerd zijn op wetenschappelijke principes niet definitief en permanent; Het betekent dat problemen een bepaalde tijd worden uitgesteld en in de loop van de tijd toenemen.



In de wereld van vandaag, waar de economische en sociale verhoudingen zijn geïntensiveerd en de meerderheid van de mensen in steden is gaan wonen, heeft de toename van de grieven en hun onvermogen om deze te elimineren aan belang gewonnen. Om deze reden is de bescherming van slachtoffers de afgelopen jaren onderwerp geweest van wetenschappelijk onderzoek en bijeenkomsten. Het aantal onderzoeken over dit onderwerp neemt toe, vooral in het Westen. Omdat deze onderzoeken en de naar voren gebrachte voorstellen echter binnen een beperkt kader zijn behandeld, hebben ze tot nu toe geen oplossing kunnen bieden voor het probleem van slachtofferschap.



Deze studie, die op 3 januari 1985 als doctoraal proefschrift werd verdedigd aan de rechtenfaculteit van de Universiteit van Istanbul, is een origineel werk omdat het voor het eerst het probleem van de slachtofferbescherming in een macrokader aanpakt en de basisaannames onthult die nodig zijn voor de oprichting van een instelling die het probleem zal oplossen.



Akevler Akdeniz Scientific Research Center (ABAM) vond deze studie, die bijdraagt aan de juridische literatuur, nuttig en publiceerde deze daarom.

besloot dit te doen. Ons centrum is een partnerschap dat tot doel heeft wetenschappelijke oplossingen te vinden voor de problemen die zich voordoen door kennis en vaardigheden samen te brengen. Wetenschappers die openstaan voor allerlei vormen van kritiek en bijdragen kunnen hierbij partner worden door hun werk in te zenden. Ons centrum streeft ernaar wetenschappelijke oplossingen te vinden in een omgeving van vrij denken door de kritiek en bijdragen van de wetenschappelijke gemeenschap over de gepubliceerde onderzoeken te publiceren. Terwijl we het werk met de titel ‘Bescherming van slachtoffers in het strafrecht, een nieuwe benadering van sociale groepering’ aan de wetenschappelijke wereld presenteren, feliciteren we de auteur, herhalen we dat de kritiek zal worden gepubliceerd en hopen we dat onze wetenschappers met hun bijdragen aan dit centrum zullen bijdragen. werken, kritieken en bijdragen.

Januari 1988 IZMIR

Assoc. dr. Arif Ersoy

Akevler Akdeniz Wetenschappelijk onderzoek

Voorzitter van het Centrum


Nieuwe knop

EERLIJKE KRISTALLEN


In deze sectie kunt u de uitleg van het Fair Order-project met kristallen bekijken.

Persoon: Iedereen stamt af van Adam.

Familie: De kleinste gemeenschap waarin mensen worden geboren, opgegroeid en samen eten en drinken.

Ocak: Een gemeenschap die samenleeft als buren.

Buurt: Een gemeenschap die als buren samenwerkt.

Bucak: Mensen die samen als buren de rechtsorde vestigen.

Onderzoek alle kristallen